محمدغفوررئیسیان - چگونه با چند حرکت ورزشی سبک چربی های شکم و پهلو را آب کنیم؟

چگونه با چند حرکت ورزشی سبک چربی های شکم و پهلو را آب کنیم؟
چگونه,حرکت,ورزشی,سبک,چربی,های,شکم,و,پهلو,آب,کنیم؟,

جستجوگر سایت

چگونه با چند حرکت ورزشی سبک چربی های شکم و پهلو را آب کنیم؟

چگونه با چند حرکت ورزشی سبک چربی های شکم و پهلو را آب کنیم؟

چگونه با چند حرکت ورزشی سبک چربی های شکم و پهلو را آب کنیم؟
امروزه به دلیل سبک زندگی کارمندی و تغذیه از فست فودها، بسیاری از افراد عموما شهرنشین، از چاقی شکم و پهلوها رنج می برند. تجمع چربی در این نواحی از بدن بسیار شایع است و چنا...ادامه مطلب
امروزه به دلیل سبک زندگی کارمندی و تغذیه از فست فودها، بسیاری از افراد عموما شهرنشین، از چاقی شکم و پهلوها رنج می برند. تجمع چربی در این نواحی از بدن بسیار شایع است و چنانچه زودتر برای سوزاندن آن اقدام نشود، در آینده برای فرد دردسر ساز خواهند شد.

امروزه به دلیل سبک زندگی کارمندی و تغذیه از فست فودها، بسیاری از افراد عموما شهرنشین، از چاقی شکم و پهلوها رنج می برند. تجمع چربی در این نواحی از بدن بسیار شایع است و چنانچه زودتر برای سوزاندن آن اقدام نشود، در آینده برای فرد دردسر ساز خواهند شد.

روشهای سوزاندن چربی شکم و پهلو

جمع شدن چربی در ناحیه شکم و میانه بدن باعث ایجاد بیماری‌های مختلف در بدن می‌شود و افراد به دنبال کاهش چربی‌های شکمی هستند. برخی حرکات ورزش سریعا به کاهش چربی‌های شکمی کمک می‌کنند. در این مقاله این ورزش ها را به شما معرفی می کنیم.

حرکت کرانچ‌

کرانچ‌ها حرکاتی هستند که به از بین رفتن سریع چربی‌های بدن کمک می‌کنند. با این حال باید برخی از نکات را در زمان انجام حرکات کرانچ در نظر بگیرید.
کرانچ را با دراز و نشست اشتباه نگیرید. در کرانچ نباید به صورت کامل بنشینید. تنها چند اینچ کمر را از زمین فاصله دهید. مراقب گردن خود در حرکت کرانچ باشید و آن را صاف نگه دارید. در حرکت کرانچ دست‌ها را پشت گردن قرار دهید یا آنها را روی سینه بگذارید. در زمان بلند کردن بدن دم بگیرید و در زمان بازگشت بازدم انجام دهید. سعی کنید در هر دور حداقل ۱۰ بار حرکت را تکرار کنید. هر حرکت کرانچ را دو یا سه ست تکرار کنید.

حرکت پلانک

پلانک حرکت بسیار خوب برای عضلات شکم است. در این حرکت کالری سوزی نیز صورت می‌گیرد. در حرکت پلانک باید بدن در یک خط باشد. باسن را بیش از حد بالا نگه ندارید. عضلات شکم را منقبض کنید و برای ۶۰ ثانیه در این حالت بمانید. اگر نمی توانید ۶۰ ثانیه بدن را نگه دارید، ۱۰ ثانیه نگه دارید پنج ثانیه استراحت کنید و دوباره ۱۰ ثانیه در حرکت قرار بگیرید.

حرکت کرانچ از بغل

کرانچ از بغل فشار زیادی به بدن وارد نمی‌کند اما برای کاهش چربی‌های شکمی بسیار مناسب است.

حرکت کرانچ با پای صاف

در این حالت پاهای خود را صاف و عمود بر زمین باید نگه دارید و کرانچ انجام دهید. این حرکت بر روی عضلات میانی و کناری شکم کار می‌کند. با دم بدن را بالا ببرید و با باز دم پایین بیاروید. ۱۲ تا ۱۵ بار در هر ست این حرکت را انجام دهید.

این پست توسط بخش سلامت مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

 

چگونه با چند حرکت ورزشی سبک چربی های شکم و پهلو را آب کنیم؟

 

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .


منبع:

مجله اینترنتی کولاک

[ 1397/04/13 ] [ 17:34 ] [ محمدغفور رئیسیان ] [ نظرات () ]

آخرین مطالب