کفش مردانه نیوبالانس مدل Green
  • کفش مردانه نیوبالانس مدل Green

    کیفیت ساخت بالا و  بسیار مقاوم

    جنس زیره:  ترکیبی لاستیک

    جنس رویه: کجراه (ترکیبی)

    سایزبندی: 41 تا 44


    قیمت : 269000 تومان


    امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند. باید توجه داشته باشیم که پا به عنوان عضوی بسیار مهم در میان دیگر اعضای بدن به شمار می رود، به همین خاطر لازم است در انتخاب کفش های خود دقت بیشتری داشته باشیم. کفش مردانه نیوبالانس مدل Green فوق العاده با کیفیت و شیک می باشد که با سایزبندی 41 الی 44 ارائه شده است. این نوع کفش‌ها به دلیل راحتی زیاد و قابلیت ست شدن با شلوار جین در استایل کژوال و اسپرت کاربرد زیادی دارد.


    قیمت : 269000 تومان



    ویژگی های کفش مردانه نیوبالانس مدل Green:
    - کیفیت ساخت بالا و  بسیار مقاوم
    - جنس زیره:  ترکیبی لاستیک
    - جنس رویه: کجراه (ترکیبی)
    - سایزبندی: 41 تا 44



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 269000 تومان


    صندل یکی از قدیمی‌ترین پاپوش‌هایی است که انسان در طول تاریخ از آن استفاده کرده است و بیش از ده هزار سال قدمت دارد. این نوع پاپوش به دلیل باز بودن و جلوگیری از عرق کردن و بو گرفتن پا در فصل‌های گرم، در نقاط گرم و شرجی طرفداران بسیار زیادی دارد ...

    قيمت : 69000 تومان
  • شال زنانه Volan مشکی با طرح پلنگی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و قهوه ای و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • این محصول از طریق رشد کریستال های سوزنی یک درخت ساکورا (شکوفه های گیلاس) و یا درخت کاج کریسمس زیبا را به شما ارائه میدهد . بـا اسـتـفـاده از این محصول و انجام درست مراحل تکمیل آن،میتوانیدبعد ازیک ساعت مشاهده کنیدکه یک درخت کاج کریسمس شروع به شکوفه زدن میکند و در نهایت بعد از گذشت 6 الی 24 ساعت که این زمان به دمای محیط بستگی داره در جای مرطوب زمان طولانی تر خواهد بود  به یک درخت ساکورا (شکوفه های گیلاس) و یا درخت کاج کریسمس کامل تبدیل میشود.

    قيمت : 259000 تومان
  • هودی مردانه مدل Kangaro. این هودی های فوق العاده شیک با رنگ مشکی و طرح ساده ارائه شده اند و از این رو کاربرد بسیاری چه در مهمانی و جشن ها و چه در مدرسه و دانشگاه دارند.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش دخترانه Crash کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید رنگ آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا در رنگ مشکی از جنس رویه بافت و با گیره بندهای بسیار زیبا و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد.

    قيمت : 199000 تومان