قیف خرطومی همه کاره
  • قیف خرطومی همه کاره

    طراحی حرفه ای و کاربردی

    سر متصل شونده منعطف و قابل اتصال به انواع پت و گالن

    مخصوص ریختن بنزین ، اسید ، آب ، روغن و ...

    جنس: پلاستیک  ABS با کیفیت بسیار بالا


    قیمت : 99000 تومان



    قیف خرطومی همه کاره ساخته شده از پلاستیک، قابل استفاده مجدد، انعطاف پذیر، سبک وزن و قابل حمل. قیف پلاستیکی ما با گردن پهن و دهانه پهن است که می تواند به سرعت مایع را بدون ریختن پر کند. بخش متصل شونده منعطف و قابل اتصال به انواع پت (شیشه نوشابه یک بار مصرف ) و گالن تا قطر 6 سانتیمتر می باشد و یک عدد لوله خرطومی با طول 20 سانتی و با دهانه خروجی  1 سانتی متر و کاملا قابل انعطاف به آن متصل است. برای تخلیه روغن، بنزین و آب از اتومبیل، کامیون، موتور سیکلت و ... تجهیزات صنعتی مناسب است.
    لبه قیف را می توان در اطراف فیلتر یا تخلیه شکل داد تا یک آب بندی مقاوم در برابر نشتی ایجاد کند که از ورود روغن به موتور، قاب و اجزای اطراف آن بدون تغییر سیال نامرتب جلوگیری می کند.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های قیف خرطومی همه کاره :
    - طراحی حرفه ای و کاربردی قابل استفاده برای تمامی خودرو ها
    - سر متصل شونده منعطف و قابل اتصال به انواع پت  و گالن
    - جلوگیری از سر خوردن وکثیفی در هنگام ریختن مایعات 
    - طول کلی با بخش مخزن و خرطوم 29 سانتیمتر
    - مخصوص ریختن بنزین ، اسید ، آب ، روغن و ...
    - جنس:پلاستیک  ABS با کیفیت بسیار بالا
    - انعطاف سر قیف  قطر 4 تا 6 سانتیمتر
    - جنس پلاستیک فشرده و کیفیت بالا
    - دارای قابلیت شستشو
    - نصب آسان و سریع



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    امروزه ماگهای دو جداره در طرح ها و سایزهای مختلف به وفور یافت می شوند.‌این ماگها چه در منزل یا محیط کار و چه به هنگام سفر به کار می آیند.‌ ماگ سفری مدل Enjoy The Coffee دیواره ای دو جداره دارد که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و برای نگهداری طولانی مدت دمای نوشیدنی های گرم و سرد قابل استفاده است.‌درپوش این ماگ به صورت پیچی بسته می شود و از ریزش و نشت مایعات کاملا جلوگیری بعمل می آورد.

    قيمت : 279000 تومان
  • طراحی این دستگاه ها بگونه ای هست که بتونین به راحتی و در کمترین زمان لباس های تمیزی داشته باشین . مینی واش ULTRA SONIC یک محصول کاربردی و کم حجم میباشد و قابل استفاده در منزل و بیرون منزل حتی در مسافرت میتوان از آن استفاده کرد.

    قيمت : 389000 تومان
  • یک جعبه کوچک و کارآمد است که به شما امکان می‌دهد دستمال کاغذی را در دسترس خود قرار دهید و در صورت لزوم آن را به راحتی استفاده کنید.

    قيمت : 79000 تومان
  • برای اغلب ما پیش می آید که مجبور می شویم، کاری را مانند تعمیر کردن یک وسیله یا … در منزل ، محل کار و یا حتی مسافرت و گردش انجام دهیم ، برای این کار به ابزار احتیاج است، البته ای امکان وجود ندارد که همه جا یک جعبه ابزار به همراه داشته باشیم ،چرا که حمل و جابه جایی آن بسیار دشوار است...

    قيمت : 229000 تومان
  •  با آمدت پاییز و زمستان ، هوای گرم جای خود را به هوای سرد می دهد و ما برای گرم کردن درون منازل و محل کار خود از سیستم های گرمایشی مختلف و متنوعی استفاده می کنیم ...

    قيمت : 69000 تومان